WYCIECZKA DO POZNAŃ - GNIEZNO - PARK JURAJSKI PDF Drukuj Email
(0 głosów, średnia ocena 0 na 5)
Wpisany przez Administrator
Środa, 01 Październik 2014 13:45
Rozmiar tekstu:

WYCIECZKA DO POZNAŃ- GNIEZNO - PARK JURAJSKI

Dnia 15 września 2014roku wyjechaliśmy na wycieczkę do Poznania. Wycieczka była bezpłatna, zorganizowana dla uczniów naszej szkoły , którzy biorą udział w projekcie pt. „Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim.” Uczestnikami byli uczniowie naszej szkoły, głównie gimnazjum. Opiekę nad nami sprawowali pani Żanna Krukienicka, pani Sniżana Husak i pan Witold Kozubel, kierownik wycieczki.Z Górowa Iławeckiego wyjechaliśmy o godzinie 7:30. Podczas jazdy śpiewaliśmy rożne piosenki. Po długiej podróży dojechaliśmy do Rodzinnego Parku Rozrywki Zaurolandii.

O godzinie 14:00 zjedliśmy obiad i rozpoczęliśmy zwiedzanie Parku Dinozaurów. Oprowadzała nas po nim pani przewodnik, która opowiadała różne ciekawostki na temat dinozaurów, które żyły miliony lat temu.  Dowiedzieliśmy się jak żyły te wielkie ssaki , co jadły i dlaczego wyginęły. Największą atrakcję stanowiły oczywiście rekonstrukcje kilkudziesięciu dinozaurów i innych wymarłych zwierząt. Po zwiedzaniu tego miejsca pojechaliśmy do Przystani Biskupińskiej, w której zostaliśmy na noc. Po zakwaterowaniu poszliśmy na kolację. Później mieliśmy czas wolny.  O godzinie 22.00 położyliśmy się spać.

Wczesnym rankiem zjedliśmy śniadanie i wyruszyliśmy w dalszą podróż do Poznania. O godzinie 10:30 rozpoczęliśmy zwiedzanie Poznania. Jest to bardzo piękne miasto. Widzieliśmy różne zabytkowe miejsca, m.in. Plac Adama Mickiewicza, a także koziołki, które o godzinie 12:00 wyszły z wieży Poznańskiego Ratusza. Byliśmy na Uniwersytecie Adama Mickiewicza oraz poznańskim rynku. Po zwiedzaniu miasta pojechaliśmy do zoo. Pani, która oprowadzała nas po nim pokazywała nam zwierzęta takie jak : żyrafy, tygrysy i przekazywała nam  ważne informacje na ich temat. Ogród Zoologiczny w Poznaniu okazał się bardzo dużym i interesującym  miejscem. Podróżowaliśmy kolejką . Poznaliśmy historię wszystkich gatunków zwierząt. Po zwiedzaniu całego zoo poszliśmy na obiad. Po posiłku udaliśmy się w drogę powrotną, która szybko minęła. Bezpiecznie dojechaliśmy na miejsce.